när jag fyller 18 ska jag..

hah, jagvet tänker långt fram..
fem hela år innan jag får göra exakt som jag vill -.-
men tänkte rabbla upp några saker jag längtar efter !

*ta piercing
*köpa en häst
*va ute hur länge jag fucking vill
*göra vad jag vill, när jag vill
*köpa en kanin eller hund
*flytta ihop med allrabästavän linnea elgtsröm, långt bort ifrån denna stad :)


bilden har jag lagt upp tusen gånge innan, men aja det skadar ingen ..



linnea

stockholm eller göteborg ;)

dricka gå på fester

uppe och ute hela natten när vi vill

lägga oss när vi vill

göra precis som vi vill

tatuera och ta piercing

det kommer inte bli bättre :D

2011-04-04 | 07:56:03 | http://innie.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0