sitter här nudå, på en öde ö .. :(

HAHHA, nejdå jag lever&har det bra ..
får lite panik på julide som jag msnar med men annars är allt perfekt ;)
imorgon blir dt att jobba då, fyfan - nejdå va roligt :D
ddom har världens finaste hundar (L)

internet, herregud datan kommer jag kasta ut genom fönstret snart :)
kan inte ladda upp bilder på bloggen -.-
jag får paaaaanik..



Anonym

Hejdär, hur länge har du och wille varit tsm? Och har ni strulat någon gång ? (a' hoppas du kan svara :))

2011-04-06 | 20:26:37 |
linda

sv; varsegod :D

2011-04-06 | 21:50:24 | http://lindalidstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0