vart ute med linnea, nu blir packa ohsen handla godis(L)

hihi, om jag inte har berättat det så ska bi ha prao på onsdag&torsdag,
haha jag vet två dagar no life men aa :D
ialla fall, jag ska praoa på haha på ett jordbruk typ ;)
vi typ känner dom som har det så jag ska sova där ,
det är på en ö xd , vid valdermarsvik :)
så ska dit på tisdagkvällen, oh sova till torsdag (y)
mysigt värre, hah men jag ha med mig datan så kommer blogga
&ska ha systemkameran md mig oxå så det kommer säkert komma ut bilder ..

nu ska jag packa& sen åka oh handla lite så ses vi senare ikväll (A)


landskap *orkar inte redigera&tog bara någon bild för det såg så tråkigt ut annars :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0