red idag igen♥ , *förlåt för jag bloggar sent* ..

tar dagen nu då :')
vi skulle sluta tre idag men det var någonting så vi fick sluta halv två (y)
jag&fanny wengström tog spårvagnen hem till henne först & vi bytte om där osv ..
sen drog vi till stallet, hahah va "hundvakt" åt en ridlärare som red just då xd
pahha, hunden våltog fanny nästan :o , herregud, det hade varit synd :(
kom hem&käka kvällsmat&nu sitter jag här oh nördar lite (H)

men red colorado barbacka idag&jag tyckte att det gick väldigt bra . :)
han är lite slö&tjurig men när jag fick fart på honom så vart det lättare (a)

en bild på colorado&mig men bilden är inte tagen idag, ..






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0