flåt för jag inte har bloggat

men som sagt jag har inte direkt orkat ..
nu såg jag att jag har massa besökare även när jag inte blogga, så aa jag är tillbaka !

idag så vakna jag brevíd emma elfström&amanda wåhlin, hihi vi tre sov hos emma :')
HHAHA, så klockrent det va (y), vi va ute till halv fyramorgonen 
tog sista nattbussen till stan oh kom på sen att det va den
sista så fick till navesta tillbaka ;o
filma lite när vi va i hageby, no life men på nått sätt gick det inte att infoga filmen till youtube :O
aja, orkar inte krångla mer med det, ni får den imorgon :)
men vakna typ vid nio oh vänta på att emma&amanda skulle vakna...
fick typ vänta i en timme ;o , aja vi satt på en film oh typp vid tolv-halv ett så gick vi upp oh
åt
frukost
, sen typ en halvtimma efter drog jag hem oh åkte ti hageby med mammi (y)

jag köpte ett par shorts på MQ jag kollat på jätte länge.

där fick ni en snabb bild på shortsen :)

- men nu ska jag äta tacos, ses sen bloggen !



johanna ♥

säg till mig NU, störda unge, hoppas du inte gjort något du kommer ångra bara!!

2011-03-19 | 19:55:54 | http://jjohannaohlinek.blogg.se/
Lisamarie

snygga shorts :)

2011-03-20 | 19:17:56 | http://lillalisaaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0