mitt smink, shampoo osv ..


Mitt smink då, jag andvänder inte allt varje dag det beror på hur stressit jag har det osv ...
men det ni ser på bilder är ;
min älskade borste, maybelline mascara(den gula), concealer, nivea kajal,
maybelline mascara(den lila), maxfactor brunkräm, ögonfransböjare, ögonskugga,
mascara(vet inte mer ?..), vit kajal, rouge från face, puder, nivea :)


mitt balsam till vänster&shampoo till höger :)
balsamet är jätte bra, det blir inte fettigt osv ..
shampoot är för rött hår, men nja det funkar inte så bra ..
javet inte ? mitt hår är nog mest brunt :/, men annars så är det  bra blir mjukt&skönt !


ingen anning vad den heter ?..xd
ohsen denhär som jag fick av min snälla frisör , den är för "trasigt hår"
det är som en gul kräm.. Man har i det efter badet, när håret är fuktigt (y)
mitt hår va jätte "trasigt" men nu har det blivit bättre, pågrund av denhär ?.. ;)



Ida

Åh vad gullig du är. Blev så glad när du skrev det, din blogg är också så fin. :D

2011-03-01 | 22:01:08 | http://ipeterson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0